Vajag pārmaiņas tad, kad liekas ka kaut kā nav.

Viss itkā liekas baigi forši, bet kaut kā nav, protam, kaut ko mainot ikdienā, mainās pati ikdiena, bet citreiz uznāk bailes kaut ko mainīt.

Kāpēc es baidos, ja jau reiz man ir sajūta, ka vajag rīkoties mazliet citādāk? Rodas domas, ka tas var būt sliktāk vai varbūt, ka jau ir labi, un tad es saprotu, līdz ko es sevi mierināt, ka varbūt nemaz nevajag neko mainīt, ir labi kā ir, es sev mēģinu melot! Ja viss būtu tik labi, vai man ienāktu domas par to, ka kaut ko vajadzētu pamainīt? Nē!

Pārmaiņas ir labas, labākas pat par jebkādu rutīnu!

Bet arī pastāv risks, jo mēs nezinām, ja neesam pieredzējuši ko līdzīgi, kas notiks, kad mainīsimies! Vai mana rīcība atspēkos to, ko es esmu vēlējusies, vai nebūs jāmēģina vēlreiz, a nesanāk! Jā, arī šādas domas nenoved nekur. 

Ja ir sajūta, ka vajag kaut ko pamainīt, mēģināt citādāk, tad sev ir jātic un jāuzticas, ka ne bez iemesla mūs iekšā kāds mudina rīkoties citādāk.

Vislielākās bailes rīkoties citādāk ir bailes pazaudēt! Bet ja mēs neesam apmierināti ar to, kas mums ir, vai mēs jau neesam pazaudējuši pašu galveno? 

Kad mēs nedarām neko, mēs paliekam pat aiz zaudētājiem, tikai tad, kad sākam ko darīt, mums parādās iespēja uzvarēt.

Vispār man nepatīk teikt, ka kāds kaut kur uzvar, tā vieglāk tikai saprast šo domu, bet tomēr, man patīk domāt, ka ir jāriskē, ir lietas, kuras ir jāmaina dzīvē, ir mirkļi, kad ir jāieklausās savā iekšējā balsī un jārīkojas.

Varbūt tas nav tik viegli, citreiz vajag vairāk ticēt un citreiz gribas darīt kā ierasts. Tas spēks, kas rada pieradumu ir tas, kas man saka, ka varbūt nevajag, bet spēks, kas mīt manī saka – viss mainās un visam jāmainās. 

Leave a Reply

