Viss ir tāds kāds tas ir, lai mums būtu brīva izvēle

Es klusi, klusi sēžu un prātoju par to, vai tas, ka cilvēks saskata tikai labo, aizmālē sev acis, kad notiek, kas nepatīkams, nepamanot realitāti? Vai arī cilvēki nepareizi, un arī es tajā skaitā, neesmu līdz galam ko sapratusi.

Un tomēr, ir jāmana viss, gan labais, gan sliktais, viss, kāds tas ir.. Tikai jāpievēršas un jāiet uz to pusi, kur labais māj ar roku.

Ir tikai jāizvēlas labais starp abiem. Tas nozīmē – satikties un redzēt abus, bet izvēlēties vienu. Tas nenozīmē akli turēt acis ciet un grābāties gar tumsu, lai sataustītu tikai labi, tas nozīmē ka it visā ir  šīs abas puses, kuras ir jāredz, bet uz kuru pusi sliekties, tas jāizvēlas cilvēkam.

Ja ir māja un mājas viena siena ir sarkana, bet otra ir zaļa, tad es nevaru redzēt un atrasties divās vietās vienlaicīgi, apzinoties, kādās krasās ir ši māja, man uzreiz tiek dota izvēle, stāvēt pusē, kur māja ir zaļa vai sarkana. Bet ja es redzētu tikai zaļo vai sarkano krāsu, man vairs nebūtu izvēle un domātu, ka visa māja ir tikai vai nu sarkana vai zaļa, tā nebūtu pilnīga realitāte.Tāpat kā dzīvē, bieži cilvēki savu dzīvi saskata vai nu kā labu vai sliktu. Tā ir izvēle.

Un nav jau teikts,ka sarkana vai zaļa krāsa ir labāka vai sliktāka, varbūt tikai man tīkamāka un to, ko izvēlos es.

Tā pat ir ar citām lietām, saskatīt labo dzīvē nenozīmē aizvērt acis uz slikto, tas nozīmē pieņemt visu pasauli tādu kāda tā ir, un saprast, kurā pusē vēlamies būt paši, tā, kas liekas sliktāka vai tā, kas mūsuprāt, ir labāka. 

Jo nekas nav labs vai slikts, katrā lietā ir lietas, kas mums patīk un kas nē, ir jāapzinās visa pilnība, lai spētu brīvi izvēlēties un saprast, kas mums pašiem vajadzīgs. Un brīžos, kad nav labi, varbūt ir vērts padomāt, ka iespējams atrodamies nepareizā pusē, tāpēc svarīgi tādos brīžos saskatīt labo, bet pieņemt visu to kāds tas ir.

Leave a Reply

