Ļauties mīlēt

Cik ļoti citreiz mēs esam tik akli un citreiz tik acīgi. 

Citreiz ir perfekti redzam citu kļūdas, citu netikumus vai mīnusus, ka vai paliekam akli un neredzam paši sevi.

Es citreiz  tik ļoti sludinu sev, ka cilvēkiem jābūt atvērtākiem, jāļaujas vairāk nebaidoties.

Un tad es saprotu, ka es pati lieku lietas rāmī.

Man ir bail mīlēt bezgalīgi un atteikties no vēlmes kā būtu savādāk. Es nevēlos savādāk, bet es baidos ļauties tam visam ar sirdi, man bail, ka aizmirsīšu pati par savām vēlmēm, ka aizmirsīšu, lietas, kuras vēlos vēl piepildīt.

Man bail pieņemt šo situāciju 100%, jo bail, ka esot miera ar to, kas man ir, es pazaudēju vēlmi pēc tā, kas man nav.

Tas liek kaut kādus šķēršļus un rāmjus, un tagad saprotu, ka visu mūzu baidoties, es saņemu, ko pelnījusi, es saņemu to, kam ļauju notikt. Pārējais ir ar bailēm tīts.

Tas ir darbs, noticēt, ka otram var ticēt. Noticēt, ka viss ir radīts, lai tas tāds būtu.

Galvenais negrēkot ar domām par citām zemēm. Kurp ved manas domas, turp ved mani ceļi.. 

Es nevēlos vairs domas ietīt šaubās vai bailēs, bet baiļu vietā  ielikt pārliecību un neziņas vietā par otru, dot brīvību.

Bet visam pa virsu, nedrīkst aizmirst mīlēt tā pat arī sevi, neko nepārmetot, ļaujot būt, kas paši esam, pieņemot sevi un mīlēt bez nosacījumiem. Dzīvot apdomīgi un ar sirdi. Ļauties mīlestībai.

Tāpēc ne par velti saka, ka ”īstā mīlestībā baiļu nav”, jo ne jau bailes ir zīme par to, cik patiesa mīlestība, bet gan bailes ir kā šķērslis pie patiesas mīlestības. No tā nav jābaidās, nav jābaidās ne no kā, pat ja tas skan tik viegli, es ceru, ka vienmēr spēšu tik viegli ko tādu teikt!

 

Leave a Reply

