Par mani un šo blogu!

Man ir grūti iedomāties dzīvi, kura nebūtu priecīga un piepildīta, varbūt tāpēc, ka līdz ko dzīve parādās ne tik labas situācijas, es sāku ķerties pie darba! – Es neļauju sliktajām lietām sevi samaitāt vai ļauties tai plūsmai, es to uztveru kā zīmi, ka kaut kas ir jādara lietas labā. Es saprotu, ka ja neko nedarīšu lietas labā vai padošos, nekas labs nesanāks un iespējams pateicoties tam, ka uz šādām lietām reaģēju savlaicīgi, dzīvi izdodas saglabāt līdzsvarā.

Man ir vairākas metodes gan kā rīkoties tad, kad viss nav kā vajadzētu un ir metodes, kas palīdz piemest malku labajām lietām manā dzīvē, protams, ne vienmēr viss sanāk 100% un par to es tikai priecājos, jo tas dod man spēku pacensties vēl labāk un turpināt savu ceļu. Šīs metodes varēs pamanīt manos turpmākajos rakstos. Mani raksti nebūs kā pamācības grāmata, tie būs kā stāsti no manas dzīves, kuros varēs redzēt kā darbojas dzīves gudrības, ko es dēvēju par ”dzīves dimantiem”’.

Protams, ir tā, ka citreiz viena pamācība der visiem, bet otra tikai vienam, mana lielākā mācība no dzīves ir tāda, ka nevar otra sniegto gudrību uztvert kā absolūtu patiesību priekš sevis, ir jāpaņem šis ”dzīves dimants” un jāizmēģina savā dzīvē un jāpaskatās no malas, vai tas strādā, bet citreiz vajag laiku, lai ”dzīves dimants’ sāktu darboties dzīvē, tāpēc nevajag atmest ar roku, ja viss nesanāk uzreiz, jo šajā pasaulē visam vajag laiku! Viss, ko es ar to vēlējos teikt ir tas, ka visi dimantus mēs nevaram atrast pie viena cilvēka, tie ir jāmeklē un jāizsijā sev vismīļākie!

Tāpēc, ja kādam patīk šis viss, tad droši varat sekot un lasīt manus rakstus, bet ja nesaista šie raksti, tad var droši meklēt to, kas katram tuvāks.

🙂

Bez nosaukuma

Leave a Reply

